4 d’octubre: Dia del Rotllet de Canyella! (català/suec)

Que a Suècia els kanelbullar (rotllets de canyella) són gairebé un símbol nacional i que es venen com a xurros ho sabia, però que hi hagués el Dia del Rotllet de Canyella… Això ja em sembla més preocupant. Ho acabo de descobrir fa un parell d’horetes tot fent un skype amb els meus cosins, que viuen a Estocolm, quan tot d’una salta el meu cosí i diu: “Avui m’he passat el dia sentint olor de kanelbullar per tot arreu!”. Si la producció de rotllets de canyella a Suècia ja és força important durant tot l’any, resulta que avui encara n’és més i que els forns es passen tot el dia venent-los. M’ha semblat molt curiós i he cregut que en el meu bloc havia de quedar constància a data d’avui, 4 d’octubre, d’un fenomen tan peculiar com aquest. 3 d’octubre, Dia de la Reunificació Alemanya, 4 d’octubre, Dia del Rotllet de Canyella… M’ho apunto per l’any que ve.

Aquí podeu llegir un article que parla de l’èxit d’aquesta campanya mediàtica per potenciar la indústria fornera i pastissera del país: http://www.svt.se/nyheter/sverige/kanelbullens-dag-en-pr-succe

Leave a comment

barcelona vintage

et blik på Skandinavien fra Middelhavet

The Way We Are

An alternate view of change.

et blik på Skandinavien fra Middelhavet

En catalansk pige i Danmark

et blik på Skandinavien fra Middelhavet

Companys de Viatge

A més d'escriure quan viatgem, també viatgem quan escrivim

CapCuriós, el blog de Jordi Bosch Díez

TRADUCCIÓN AUDIOVISUAL, IDIOMAS, CINE Y CURIOSIDADES